Ullevål

Jana Van Rooyen

Personlig trener, Nivå 4

Litt om min ekspertise

Personlig Trener, Naturmedisinsk Ernæringsterapeut og Yogalærer

Utdanning:

  • Utdannet Naturopat i England ved College of Naturopathic Medicine, 2006-2009
  • Utdannet Naturmedisinsk Ernæringsterapeut i England ved College of Naturopathic Medicine, 2006-2009
  • Personlig Trener, YMCA London UK, 2010
  • Senior Instruktør, YMCA London UK, 2010
  • Yoga lærer, Sivananda Yoga Centre, Vrindavan India, 2011
  • Thai Yoga Massasje Terapeut, Sivananda Yoga Centre Roma, Italia, 2013
  • Master i Integrated Healthcare (helsefagvitenskap), University of Lancashire, 2013-2016.

Etterutdanning/kurs:

  • Kettlebells
  • TRX/ slyngetrening
  • Funksjonell styrketrening
  • Rehabilitering
  • V-Cycle
  • Pilates - REFORMER
  • Body Balance

Erfaring:

Jeg brenner for en helhetlig tilnærming innenfor helse og trening, og har siden 2008 fått gleden av å veilede og å inspirere mange klienter via Personlig Trening, Yoga og skreddersydde kostholdsplaner. I den perioden har jeg opparbeidet meg en bred erfaring innenfor styrketrening, funksjonell trening, kjerne, stabilitet, fleksibilitet, rehabilitering og vektrelaterte treningsmål. I tillegg har en regelmessig Yoga praksis gitt meg muligheten til å utforske ulike grener av Yoga, slik som Sivananda, Hatha, Bikram, Ashtanga og Vinyasa, samt Pranayama (pusteøvelser) og meditasjon. 

Hva liker jeg å gjøre:

Jeg praktiserer Yoga og tar i bruk en bevisst holdning i hverdagen, hvor kosthold, bevegelsesglede og en kontakt med naturen er av høy betydning. Jeg liker å utfordre kroppen ved å trene funksjonell styrketrening, slyngetrening, kettlebells og å være aktiv ute i friluft.

Hva kan jeg hjelpe deg med?

Som en Personlig Trener med en helhetlig tilnærming, vurderer jeg dine bevegelsesmønstre, din balanse, styrke, kosthold og din livsstil. Jeg ser på din holdning, mulige muskel- og skjelettplager, livsstilsvalg som har forbedringspotensiale, søvnmønstre, inntak av mat, medisiner, tilskudd, hvilke forhold du har som kan føre til unødig stress, hydrering, samt mange andre helse- og treningsrelaterte faktorer.

Å jobbe kun med å forbedre muskel tone eller å gå ned i vekt uten å implementere andre relevante tiltak, blir for mange som "å sette et plaster på såret".

 

Kontakt meg:

Mobil: 46 43 11 48

E-post: umayoga.kt@gmail.com 

Personlig Trener Nivå 4

Jana Van Rooyen

Kort om meg

Personlig trener, Nivå 4

Kontaktinformasjon

Telefon

46 43 11 48

Kontakt Jana