





Åpent · stenger 23:00
MOVA Hamar er et sosialt og åpent treningssenter på Brygga 20, med høy takhøyde og beste utsikten i byen. Her finner du styrke, kondisjon, frivekter og gruppetimer alle hverdager, badstue i begge garderober og mange flinke personlige trenere.
fra 549 kr/mnd
fra 649 kr/mnd
fra 769 kr/mnd
Prisene viser månedspris ved 12 måneders binding. Andre bindingstider og eventuelle tilleggsvalg velges i innmeldingen.
Tommas Fokdal
august 2025Irene Sippala
mars 2025Supert treningssenter og helt fantastisk at de har sauna der 😃
Hege E. Oustorp
februar 2025Et fresht og fint treningssenter med badstue, mange grupper og muligheter. Til og med isbading.
mari aas
oktober 2024Bruno Nyberget
august 2024Stian Magnus Andersen
mai 2024daleko oddomu
mars 2024M3lissa Marg&Ben ÅtteNistad
januar 2024Fint treningssenter! En del gode apparater, og en nydelig utsikt utover Mjøsa!
Vibeke 'Bekka' Wolla Edvardsen
oktober 2023Espen Blåfjelldal (Traveler in size)
oktober 2023Brukbart treningssenter. Godt med utstyr, spesielt apperat. Savner litt grep til kabelmaskiner og ein cross-over til. Eine romaskina hadde øydelagt fotfeste
Sylvia Fjellheim
august 2023Alltid et hei eller hade. Ryddig og rent. Fin utsikt over mjøsa
Toril Nybrott
juli 2023Mitt andre hjem
Presis
mai 2023Flott kundeservice og hyggelige ansatte.
Elizabeth Bogado
mai 2023I love that this place is always clean
Zayd Tmr
mars 2023Tor Arne Andreassen
februar 2023Nicolai wardenar
februar 2023Patrick
januar 2023hatim ali omer
november 2022👊🏾🥵.
thomas H
oktober 2022Hyggelige mennesker som jobber her. Treningssenteret fremstår ryddig og ikke alt for mange mennesker tidlig på dagen. Mange forskjellige apparater
gard m
oktober 2022Paulius Jonušas
oktober 2022Katarzyna Szymańska
juni 2022Bardzo fajne miejsce miła atmosfera polecam serdecznie
Mystery (Two4)
mai 2022Fin plassering og utsikt mot Mjøsa - fra riktig side. Har det meste man trenger for trening av styrke og kondisjon. Rimelig pris også.
David Castro
april 2022Luis Garcia
januar 2022Worth a visit and very nice and very attentive place
Ilze Tole
januar 2022Omar TK
januar 2022trona william
desember 2021Flott senter, gode åpningstider, hyggelig personale, har allt jeg trenger og mere til 😊👍
Gelila M T
september 2021Jermund Ottermo
august 2021Har trent her en god stund nå og liker meg veldig godt her. Snart blir det nye lokaler. Spennende.
Elias Pettersen
juni 2021Phong kieu Luu
juni 2021Øyvind G
mai 2021Helt greit treningssenter. Ikke det mest moderne og kunne nok ha hatt litt oppgradering og litt mere utstyr, men begrenset med plass der
Svein Bjørkheim
mars 2021Veldig ok.
Svein T. Kristiansen
desember 2020Et helt greit sted uten noe jåleri. Og hyggelige folk.
Tove Granerud
november 2020Raminta K
oktober 2020Muhammad Abuzar
september 2020Very nice place...
rolf kristiansen
september 2020Trivelig treningssenter.
Thomas Frenning
september 2020John Christian Fjellestad (J. Christ.)
august 2020Trivelig treningsenter med hyggelig betjening og instruktører! God stemning og felleskap med gruppetimer.
Johnny Dahl
august 2020Dette er et sted for alle. Her har de laget litt forskjellige seksjoner for enhver smak og personalet er både flinke og hjelpsomme. Det norn kanskje vil savne her er vel forskjellige gruppetreninger som spinning, zumba osv. Men det har vel også litt med korona-situasjonen og gjøre. Dusjer og badstue er foreløpig også stengt pga korona, men er ellers åpen for bruk. Utsikten mens du trener er store vinduer som peker utover mjøsa og er meget vakkert. Og prisene er det ingenting og si på da de har en av de laveste i byen. Verdt og oppleve. Så ta turen innom og få deg en ukes gratis prøve. 👍😊👍
Inger-Johanne Abotnes (I-J Abotnes)
juli 2020John Mather
juli 2020Beste treningsenteret på Hamar. Angre at jeg sa opp medlemskapet, men skal komme tilbake med en gang mitt nåværende abbonement er opp. Kan dere åpne på Brumunddal og? 😊
Magne Rune Grøneng
mars 2020Astrid E A
februar 2020Yngve Søberg
februar 2020👍 👍 👍
Per Marius Nerby
november 2019Kemal Dalby Badili
juli 2019Britt Ingeborg Hansen
juli 2019Veldig bra å trene der. Forskjellig gruppetrening. Hyggelig og dyktige instruktører. Trivelig sted👍
Marit Synnøve Nysæter
juni 2019William Andersen
mai 2019Erik Gabrielsen
april 2019Fint treningssenter med hyggelig betjening. Flott beliggenhet også. Badstue er selvfølgelig et pluss. Nok av sykler og tredemøller, men følte det manglet en del styrkeapparater i forhold til det jeg er vant med. Jeg har ikke prøvd pt timer eller felles timer så jeg kan ikke si så mye om det. Helt klart verdt å sjekke ut dersom man er på jakt etter et sted å trene
Espen Mathiesen
april 2019Ramuncix
januar 2019August Aasen
januar 2019Alfred Karlsen
januar 2019Ola Normann
desember 2018Yousef Hosam
november 2018Haris Arifagic
oktober 2018Kjerstin Greve-Løberg
oktober 2018Hyggelig personale og god blanding av apparater
Maria Klausen-Zeiher
september 2018Hyggelige ansatte. Hyggelige folk. Gode priser
Henning Grøttebø-Skar
august 2018Per Arne Ljostveit
august 2018Christian Asla
juli 2018Ken Bjerk
juni 2018Ingen ting å utsette på trening senteret
Knut Anita
mai 2018Katrine Larsen Eide
april 2018Tove Granerud
april 2018Marius Hojem
april 2018Hyggelig betjening, fint sted å trene
John-Arne Tømte
mars 2018Emil Tobias Faraasen
mars 2018Knut - Amund Rosenberg Hansen
mars 2018Kjell Ivar Dalen
mars 2018Arne Kilde
mars 2018Siv Monika Lystad
februar 2018Jeg liker så godt å trene der. Det er billig for meg som er kommune ansatt, og jeg liker godt dem som jobber der. De er alltid så blide og sier hei og meget lette å prate med. Jeg elsker de gruppetimene de har spesielt slyngetreninga, den er variert hele tiden, ganske ofte nye innspill fra instruktøren og han er utrolig inkluderende, han spør ofte hvordan hver enkelt har det. Man føler seg viktig hele tiden. Huden som ikke har prøvd dette før, ikke vær redd, man blir støl fra toppen av hodet og helt ned til føttene første gangene men det er jo ikke farlige smerter da. Sunne smerter. PRØV DA VEL! Mvh Siv Bjørndalen Lystad
Stian Rostad
januar 2018Vidar
januar 2018Quba Pe
januar 2018Miło fajnie i przyjemnie :)
Thor Kristian Høimoen
januar 2018Are Lund
desember 2017Trener ofte der og er veldig fornøyd med det!!
Morten Helberg
oktober 2017øyvind støvner hansen
oktober 2017Eirik Flacké
oktober 2017Dovydas Lakstinis
september 2017Rolf Willy Kristiansen
september 2017Stephan Oppegaard
september 2017Siril Witsø
august 2017Fint, rent og bra senter :)
Andrius Ruckis
august 2017Lena Susann Myhre
juli 2017Marie Østby-Deglum
juli 2017Billig, god beliggenhet, hyggelig personale
Cato Ottersen
mai 2017Anders Tønjum
mars 2017Det er helt greit.
Bjarte Haugen
februar 2017Fin utsikt over mjøsa når man trener!
Geir Egilsson
januar 2017Fin atmosfære og byens beste utsikt.
Sunniva Theodora Sisselvold
januar 2017Hamars beste treningssenter!
kimfrode
januar 2017M M
januar 2017Where i start my day. Working out early in the morning here
Angus
juli 2016