T-MOV-00738

Betalingsinformasjon MOVA

Medlemskap i MOVA blir trukket på avtalegiro den 20. hver mnd. Trekket gjelder betaling for påfølgende måned. I forbindelse med overgangen til MOVA er det nytt kontonummer for betaling, det nye kontonummeret er: 3207.41.82827 

Tidligere RCP-trekk? Medlemmer som tidligere har hatt repeterende kortavtale (RCP) er nå endret til avtalegirotrekk. Avtalegirokontrakt kan enkelt opprettes i MOVA-appen – ta kontakt med resepsjonen om du trenger hjelp til dette.  

 Tidligere avtalegirotrekk? Dersom du har hatt avtalegirotrekk på medlemskapet ditt hos Sprek Fritid Skien trenger du ikke foreta deg noe. Avtalegiroavtalen blir overført til MOVA og skal fungere som tidligere. Om du er usikker på om alt fungerer som det skal – ikke nøl med å ta kontakt med resepsjonen.  

 Hva om du ikke har en gyldig avtalegirokontrakt med MOVA? Dersom du ikke har en gyldig avtalegirokontrakt i nettbanken din innen trekkfilen blir opprettet ca. 13. mai vil du få faktura på e-post. Det er derfor viktig at du har riktig e-post liggende på medlemskapet ditt.  

 Fakturaoversikt på Mine sider og i MOVA-appen: Du finner oversikt over fakturaene dine på Mine sider som du får tilgang til fra mova.no, og også i MOVA-appen på profilen din under punktet Transaksjoner. Du kan også betale fakturaene dine i appen.  

 Delbetalinger på pt-pakker: Alle delbetalinger på pt-pakker betales via avtalegirotrekk den 20. hver mnd.  Husk at eventuell beløpsgrense på avtalegirokontrakten må ta høyde for eventuelle delbetalinger så du ikke risikerer at trekket blir avvist.  

 Betalingsoppfølging i MOVA: Dersom du av en eller annen grunn skulle glemme en faktura vil du få en sms påminnelse fra MOVA 8 dager etter forfall på fakturaen. MOVA har avtale om videre betalingsoppfølging av forfalte fakturaer med Intrum, og Intrum følger opp fakturaer som ikke er betalt 14 dager etter forfall.